pondělí 14. října 2013

Ile-Gal Trail - další krůček


FACEBOOK: on.fb.me/17oPiUS

Tak včera jsem vyměřoval trať na první závod, který budu pořádat já s pár dobrovolníky z řad spolubydličů. Tímto jim dopředu móóóc děkuji, bez nich to určitě nebude možné uspořádat. Trať má 14 800 metrů s + 61 metrů převýšení, což by se dalo říct jako rovina. Ale jaká, bahnitá jak sviňa, dost to klouže a taky bude oříšek trať nějak rozumně vyznačit. Na to mám ještě měsíc. Ale mám radost, že se věci už hýbou a nezůstalo zase jen u myšlenky jak se v mém případě stává docela často. 

Po změření trati jsem vypadal jak prase, vysekal jsem se, ohnul jsem závěs zadního přesmykače, no radostný nedělní podvečer jsem měl. Když budete mít cestu kolem v Londýně, stavte se, nudit se opravdu nebudete a když, tak maximálně jen hodinu a patnáct minut, což je limit závodu.

Hustokruťák

3 komentáře:

  1. hustokruté :-D těším se na report po závodu a Tvé celkové dojmy :-D

    OdpovědětVymazat
  2. no beztak tam budu sam s kockama dobrovolnickama:D

    OdpovědětVymazat
  3. čus, budu držet o víkendu pěsti. Ať vše vyjde podle tvých představ :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší