úterý 3. února 2015

Beskydský Kamzík 2015

Pro můj domácí klub X-Trail Orlová jsem pro rok 2015 připravil soutěž o Beskydský Kamzík 2015. Jedná se o decentralizaci pohybu chtivých lidí co milují Beskydy, ale zdá se jim, že na Lysé hoře je již trošku těsno. Pár lidí hlásilo, že by se taky chtěli přidat a já si myslím proč ne...takže otvírám kategorii OPEN.







Pravidla jsou jednoduchá,

Beskydské tisícovky

Hlavní vrcholy (27)
Lysá hora (1323 m) • Smrk (1276 m) • Kněhyně (1257 m) • Čertův mlýn (1206 m) • Travný (1203 m) • Malý Smrk (1174 m) • Radhošť (1129 m) • Radegast (1106 m) • Radegast Z1 (1103 m)Tanečnice (1084 m) • Ropice (1083 m) • Tanečnice Z (1077 m) Magurka (1068 m) • Velký Polom (1067 m) • Malý Polom (1061 m) • Slavíč (1055 m) • Nořičí hora (1047 m) • Velká Stolová (1046 m) • Ostrý (1044 m) • Javorový vrch (1032 m) • Burkův vrch (1032 m) • Burkův vrch Z (1021 m) Smrčina (1015 m) Čuboňov (1011 m)Malá Stolová (1009 m)Nad Kršlí (1002 m) • Šindelná (1001 m)

Vedlejší vrcholy (5)
Smrk J (1248 m)Malchor (1219 m) • Radegast Z2 (1099 m) • Zmrzlý vrch (1043 m)Slavíč JV (1011 m)

Nové vrcholy platné od 15.3.2015

Polomka 984 m.n.m
Čupel 873 m.n.m.
Prašivá 843 m.n.m.
Velký Sošov 886 m.n.m
Velká Čantoryje 995 m.n.m
Ostrý vrch 709 m.n.m
Kyčera 769 m.n.m
Kykulka 996 m.n.m
Bukovina 998 m.n.m
Chlácholov 558 m.n.m

Za každou navštívenou horu se přiděluje 1 bod. Vyjímka je Lysá Hora, za kterou se dostává pouze 0,5b. Při řetězovém přechodu, a taky pro motivaci jít na více kopců najednou, dostane učastník za každý vrchol mezi prvním a posledním výstupem body 2. U Lysé hory i v tomto případě dostanete zase jen 0,5b.

Pro každý měsíc se vypisuje speciální vrcholový Žolík, za který dostaneš 3 body, ale pouze jednou. Při opakovaném výstupu, pokud to není 1000m vrchol, již žádný navíc bod udělen není.

Pro měsíc březen je vyhlášen vrchol Čerchla (833 m.n.m)

Start je od 1.2.2015 do 31.12.2015 včetně.

Pro úznání bodu je nutná fotografie z vrcholu a pokud možno GPS záznam. Vrcholu se dají dosáhnout pěšky, na kole, skialpech atd. cokoliv co není poháněno motorem.

Kdo se bude chtít přihlásit nechť se mi ozve a já mu řeknu co a jak ohledně ohlašování dosažených vrcholů.

9 komentářů:

  1. Tak to bys mel zabrat Martin Dohnalu uz mi posilal fotky cely vysmaty z Jezule :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jen me sere ze budu moct bodovat jen pri "navstevach" :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zbyno,skvely napad. To hledani na mape ma sve kouzlo. Suunto te navic navede presne podle gps souradnic a muzes jit pak rovnou vysekem jako Martas. Ten uz to urval a na me je rada zitra po praci....☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tesim se na mikro pribehy:-) planovani strasti a konecny vrchol...tesim se i na fotky..tak at to slape!!:)

      Vymazat
  4. Silenosti.. :) .. ovsem hezke silenosti!!!
    Drzim palce! Normalne bych se i nechal strhnout... Ovsem kdyz doma a v praci bojuju doslova o kazdou hodinu.. tak nakonec moje dlouhe behy jsou bud centralizovane v prokopskem udoli.. nebo v okoli Prahy, kam dojedu vlakem a nazpet dobehnu.. Tak nemuzu "vyskakovat"..:)
    Ale prijde mi to jako skvely napad, jako skvela "silenost"..:)
    Drzim palce vsem.. 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo urcite se muzes zucastnit i byt jedinym vystupem..tak jak to mam vlanu i ja...tak at to beha!!! Zdarec Zbyna

      Vymazat
  5. Myslela jsem, že tenhle závod je fakt jen pro šílence, když mi o něm řekl před pár lety kolega. To jsem chodila do práce v Kladně a pomalu se tam loučila s tím, že pojedu právě do Beskyd. Jako běhávala jsem tenkrát docela dost, ale tohle pro mě bylo nemyslitelné. Ale když mi pak za měsíc volal, že na to začal trénovat a jestli nechci taky, tak jsme do toho šli oba. :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší